Dag | Openingsuren Markt | Openingsuren Cuit |
---|---|---|
maandag |
|
|
dinsdag |
|
|
woensdag |
|
|
donderdag |
|
|
vrijdag |
|
|
zaterdag |
|
|
zondag |
|
|
Dag | Openingsuren Markt | Openingsuren Cuit |
---|---|---|
maandag |
|
|
dinsdag |
|
|
woensdag |
|
|
donderdag |
|
|
vrijdag |
|
|
zaterdag |
|
|
zondag |
|
|
Dag | Openingsuren Markt | Openingsuren Cuit |
---|---|---|
maandag |
|
|
dinsdag |
|
|
woensdag |
|
|
donderdag |
|
|
vrijdag |
|
|
zaterdag |
|
|
zondag |
|
|
Dag | Openingsuren Markt | Openingsuren Cuit |
---|---|---|
maandag |
|
|
dinsdag |
|
|
woensdag |
|
|
donderdag |
|
|
vrijdag |
|
|
zaterdag |
|
|
zondag |
|
|
Vul je mandje waar en wanneer het jou uitkomt.
Wij verzamelen je CRU-producten met zorg op onze markt.
Je kan ze zelf afhalen op onze markt en ter plaatse afrekenen, of je kan ze laten thuisleveren.
In dat geval sturen we je via mail een betaaluitnodiging.
Waar en wanneer afhalen?
We zetten graag je CRU-producten voor je klaar voor afhaling op onze markt.
Als je je reservatie doorstuurt voor 23 u 's avonds, kan je je producten de volgende dag afhalen, ter plaatse afrekenen en snel weer vertrekken.Voor deze service vragen we geen extra kost.
Opgelet: voor de eindejaarsfeesten wijken bestelmogelijkheden/afhaalmomenten af.
Tot waar kan ik laten leveren?
Wil je graag je boodschappen thuis geleverd? Geen probleem!
We leveren ook aan huis en dit binnen een straal rond onze markt.
Hiervoor wordt een extra servicekost van €15 gerekend.
Bekijk het onderdeel "Alles over aanhuisleveringen" om te weten tot waar onze aanhuisleveringen mogelijk zijn.
Als je doorklikt op een product naar keuze vind je een kader met productbeschikbaarheid terug.
Hier kan je zien wanneer dit product beschikbaar is, of dit geleverd kan worden of enkel voor afhaling is voorzien.
Als er datums bijstaan wil dit zeggen dat dit product tussen deze datums NIET beschikbaar is.
Je kan die product dan ook niet toevoegen aan jouw winkelmandje op dagen dat dit niet beschikbaar is.
Van zodra je een tijdslot hebt gekozen kan het dus zijn dat je sommige producten in het grijs ziet staan met de melding: niet online verkrijgbaar in jouw markt.
Je kan dit product dan ook niet toevoegen aan jouw winkelmandje.
Als je je producten wil laten klaarzetten, hebben we je klantgegevens nodig.
Klik bovenaan op ‘Inloggen’.
Ben je nog niet geregistreerd als CRU-klant?
Dan kan je hier je gegevens invullen.
Registreren als nieuwe klant
Klik bovenaan op Inloggen / Registreren en geef je gegevens in.
Heb je een CRU-kaart? Geef ook het nummer van de kaart in.
Heb je nog geen CRU-kaart? We bezorgen er één op onze markt of bij je levering.
Als je bent geregistreerd als klant kan je gebruik maken van volgende mogelijkheden:
Mijn favorieten
Bij elk product staat een hartje in de rechterbovenhoek.
Als je hierop klikt, komt je product in je favorietenlijst te staan die je kan terugvinden in de balk bovenaan bij je inloggegevens.
Hier worden jouw favoriete producten weergegeven per metier.
Als een van jouw favoriete producten niet meer in ons assortiment zit, zal het hier ook niet meer verschijnen. Komt het terug in ons assortiment dan staat je favoriete product weer in de lijst. Zo kan je je favoriete producten snel en makkelijk toevoegen aan je winkelmandje.
Je kan de producten verwijderen uit “mijn favorieten” door op het vuilbakje te klikken.
Mijn reservaties
Hier vind je een overzicht van al je geplaatste bestellingen en reservaties.
Mijn gegevens
Je kan je gegevens snel en makkelijk aanpassen via “mijn gegevens”.
Daarna klik je op “je gegevens bijwerken” en de wijzigingen worden opgeslagen.
Indien je je klantenkaartnummer wil wijzigen, kan je ons altijd een mailtje sturen, dan passen wij het voor jou aan.
E-mailadres aanpassen
Je kan je e-mailadres zelf aanpassen.
Ga naar “Mijn gegevens”.
Pas je e-mailadres aan.
Klik op “je gegevens bijwerken.
Er verschijnt een pop-up.
Vul hier nogmaals je nieuw e-mailadres in en je huidig wachtwoord en klik op “e-mailadres wijzigen”.
Klik nogmaals op “je gegevens bijwerken”.
Je e-mailadres is gewijzigd.
Aanmelden met Xtra?
Hoewel CRU deel uitmaakt van Colruyt Group, kan je voorlopig nog niet aanmelden met je Xtra-login.
Bij CRU hebben we een eigen CRU-kaart.
Ik heb al een account op CRU.be maar kan niet aanmelden op de webshop/ mijn password reset werkt niet.
Indien je problemen ondervindt met aanmelden op onze webshop kan je ons contacteren via “contacteer ons” onderaan de pagina.
Wij helpen je zo snel mogelijk verder.
Login of wachtwoord vergeten?
Heb je (nog) geen wachtwoord, ben je het vergeten of lukt aanmelden niet?
Ik krijg de melding “dit emailadres is al in gebruik” maar ik heb nog nooit aangemeld op de webshop.
Wil je je registreren en krijg je de melding: emailadres al in gebruik?
Ga dan terug naar inloggen/registreren, vul je emailadres in bij “ik ben al lid van CRU” en klik op wachtwoord vergeten.
Hierna krijg je van ons een email met een link met je login waarmee je een wachtwoord kan instellen.
Lukt het nog steeds niet?
Neem dan contact op met ons door het contactformulier in te vullen onderaan de pagina.
Wij helpen je zo snel mogelijk verder.
CRU is een versmarkt.
Dat betekent dat ons assortiment elke dag kan wijzigen, afhankelijk van het aanbod.
We kiezen er bewust voor om de producten te brengen wanneer ze op hun best zijn, en de seizoenen te volgen.
Niet het seizoen op de kalender, maar de natuur bepaalt wanneer we met een product starten of weer stoppen.
In deze webshop vind je een ruime selectie van de producten die we op dit moment normaal gezien in aanbod hebben op onze markt.
Dit assortiment wijzigt mee met onze markt, bv. in functie van nieuwe producten of seizoensproducten.
Afwijkingen zijn mogelijk, bv. omdat de kwaliteit niet voldoende is, omdat de stocks van een bepaald product op zijn.
Bovendien zijn niet alle producten elke dag aanwezig: het aanbod kan ook variëren in de loop van de week, of verschillen van markt tot markt.
Bij die producten vermelden we de dag waarop ze normaal gezien aanwezig zijn.
Omdat we bepaalde artikelen slechts een beperkte periode aanbieden, tonen we ze wel, met vermelding van de dagen waarop ze beschikbaar zullen zijn.
Ik vind mijn product niet?
We tonen enkel de producten die we normaal gezien op dit moment op onze markt hebben.
Bij CRU volgen we de seizoenen: niet de seizoenen zoals de kalender die voorschrijft, maar de seizoenen van de natuur.
Als de kwaliteit van een bepaald product naar onze normen niet voldoende is, bieden we dat ook niet aan.
Zo vind je bij CRU geen tomaten in de winter, geen platvissen in het voorjaar, enz.
Waar vind ik info over de producten?
Bij de producten vind je de informatie die onze partners ons doorgegeven hebben.
Omdat het kan zijn dat er bepaalde aanpassingen (voedingswaarden / allergenen / het jaartal van wijn) aangepast zijn, is het altijd veilig om de verpakking na te kijken voor de correcte info.
Hoe garandeert CRU de versheid van mijn producten?
Onze medewerkers halen je producten met de grootste zorg dagvers rond bij de metiers en zetten ze gekoeld klaar voor ophaling.
Wat als een artikel ontbreekt?
Als een artikel dat je besteld hebt, uitzonderlijk niet voorradig is, nemen we contact met je op.
Wat als er een probleem is met een artikel?
Bel rechtstreeks naar je CRU-markt of vul het contactformulier in onderaan de webshop.
Onder elk product zie je de eenheid waarin je dat product aan je mandje kan toevoegen: per stuk, per persoon, per gewicht, enz.
- Zodra je op '+' klikt op één van de knoppen, wordt de standaardhoeveelheid 1 x toegevoegd in je winkelmandje.
In het scherm van je winkelmandje kan je via de '+' en '-'knop de hoeveelheden aanpassen, of zelf een hoeveelheid ingeven.
Via het vuilnisbakje kan je een product verwijderen.
- Je kan ook in het vak gaan staan en zelf een cijfer intikken.
Sommige producten hebben een prijs/kg, maar kan je toch enkel per stuk reserveren.
Zo kunnen we bv. geen kalkoen in stukken verdelen.
Rechtsboven het vak om je hoeveelheid in te geven, zie je het gemiddeld gewicht van 1 stuk.
In het winkelmandje krijg je een prijs bij benadering te zien, op basis van dat gemiddeld gewicht.
De precieze prijs wordt pas bepaald op de het moment waarop we je reservatie/bestelling klaarmaken.
Je kan op verschillende manieren snel en gemakkelijk producten toevoegen aan je mandje:
1. Via het overzicht van de metiers
Op je scherm vind je een overzicht van de verschillende metiers, net als in de markt.
Door op een metier te klikken, krijg je alle deelassortimenten in beeld.
Duid de gewenste hoeveelheid aan door op de + of - te drukken of door een hoeveelheid in te geven.
De juiste hoeveelheid van het product wordt dan automatisch toegevoegd aan je mandje.
2. Via de zoekfunctie
Geef bovenaan in het 'zoek'-vakje een of meerdere trefwoorden in en je krijgt een overzicht van producten.
Je kan er ook het artikelnummer van het gewenste product ingeven (dat vind je bv. op een vorig kasticket).
Tip: je kan je mandje op onze website in meerdere keren samenstellen, door elke dag enkele producten toe te voegen.
De inhoud van je mandje wordt bewaard tot het moment dat je je reservatie verstuurt.
Opmerkingen? Speciale wensen?
Bij elk product staat een potloodje.
Klik daarop om je speciale wensen of opmerkingen toe te voegen, bv. hoe je het product gesneden wil zien.
Bij sommige producten staat vermeld om een bepaalde keuze op die manier door te geven.
Zo kies je bv. of je je brood gesneden wil, of je oesters gekraakt mogen zijn, enz.
Op het einde van je reservatie, bij het overzicht van de producten kan je zo ook een algemene opmerking meegeven.
Hoe stuur ik mijn reservatie door?
Wanneer je mandje gevuld is, klik je op 'Je reservatie afronden'.
Vul indien nodig je gegevens aan en klik op 'Versturen'.
Je reservatie wordt meteen doorgestuurd naar onze markt.
Zodra we je lijstje nagekeken hebben, krijg je een bevestiging van je gereserveerde producten via mail doorgestuurd.
Tot wanneer kan ik mijn vraag doorsturen?
Reserveren doorheen het jaar kan tot 23 u ‘s avonds voor afhaling de volgende dag.
Voor levering vragen we om 2 dagen op voorhand je bestelling door te geven.
Dit kan tot tot 23 u ‘s avonds.
Voor feestdagen zoals eindejaar vragen we je bestelling langer op voorhand door te geven.
Krijg ik een bevestiging?
Zodra we je lijstje nagekeken hebben op onze markt, krijg je een bevestiging via mail.
Je kan je bestelling zelf aanpassen of annuleren.
Dit kan tot 2 dagen voor afhaling of levering.
Opgelet: tijdens de eindejaarperiode kan dit tot 5 dagen voor afhaling.
Je gaat naar: “mijn reservaties”.
Hier vind je een overzicht terug van al je geplaatste bestellingen.
Hiervan kan je altijd de inhoud bekijken.
Bij de bestellingen die je nog zelf kan aanpassen/annuleren vind je een knop met bewerk en met annuleren.
Indien je nog iets wenst toe te voegen aan je bestelling, de hoeveelheid wenst aan te passen of producten wil verwijderen, klik dan op “bewerk”.
Als je hiermee klaar bent klik je op “je reservatie afronden”.
Je ontvangt van ons een nieuwe bevestigingsmail met een nieuw bestelnummer, je oude bestelnummer werd geschrapt.
Indien je je bestelling wenst te annuleren klik je op de rode knop annuleren.
Je krijgt een pop-op met de vraag: “Weet je zeker dat je deze reservatie wilt annuleren?”.
Klik op “Reservatie annuleren”.
Je bestelling is geannuleerd.
Je ontvangt hier geen e-mail van.
Ben je niet zeker of je bestelling is geannuleerd?
Ga naar “mijn reservaties”.
Is je bestelling niet meer zichtbaar?
Dan is je bestelling succesvol geannuleerd.
Waar en wanneer afhalen?
We zetten graag je CRU-producten voor je klaar voor afhaling op onze markt.
Als je je reservatie doorstuurt voor 23 u s’ avonds, kan je je producten de volgende dag afhalen, ter plaatse afrekenen en snel weer vertrekken. Voor deze service vragen we geen extra kost. (opgepast: andere bestelmomenten en afhaalmomenten voor eindejaar).
Klik bovenaan op ‘afhaling/levering’ en kies je afhaalpunt.
Als je al ingelogd bent, wordt automatisch eerst jouw markt voorgesteld.
Afhalen in Gent / Groenplaats:
Je kan kiezen om af te halen op onze markt zelf, of in ons afhaalpunt achteraan.
Kies het afhaalpunt van je keuze.
Afhankelijk van het moment kunnen we verschillende afhaalmomenten voorzien voor de markt zelf en voor het afhaalpunt.
Afhaalpunt Gent: Universiteitsstraat 3
Afhaalpunt Groenplaats: Lombardenvest 21
Afhalen in Overijse
Je kan je reservatie afhalen in het afhaalpunt, aan de ingang van eethuis Cuit.
Afhalen in Dilbeek
Je kan je reservatie afhalen in het afhaalpunt, onderaan de trap naar onze markt.
Datum en uur selecteren
Je kan je afhaaldag en –tijdstip op elk moment nog wijzigen, zolang je de reservatie niet doorgestuurd hebt.
Pas op het moment dat je je reservatie doorgestuurd hebt, wordt je afhaalmoment voor jou gereserveerd.
Op dat moment staat de datum en het tijdstip vast en kan je dit zelf niet meer wijzigen.
Stel je je boodschappenlijstje in meerdere keren samen, dan kan het zijn dat bij het doorsturen van je reservatie een aantal zaken gewijzigd zijn:
- het kan zijn dat je gekozen afhaalmoment niet meer beschikbaar is
- producten zijn niet meer beschikbaar/voorradig
- de prijs is aangepast.
Kan ik mijn reservatie weigeren?
Ja. Je controleert je reservatie in het afhaalpunt en beslist dan of je de reservatie betaalt en meeneemt.
Pas wanneer je betaalt aan de kassa van het afhaalpunt heb je je reservatie officieel gekocht.
Op bepaalde momenten zorgen we voor aanhuislevering, in een straal van zo'n 25 km rond onze markt.
Via het kaartje bij je markt krijg je een idee van het levergebied.
Zeker zijn of je adres in ons levergebied ligt?
Geef je postcode in en we kijken na of we bij jou aan huis leveren.
Klik bovenaan op ‘afhaling/levering’, kies voor aanhuislevering en geef je inloggegevens in.
Op basis van je postcode zie je of we bij jou aan huis leveren.
Zodra je bevestigt, krijg je een overzicht van de beschikbare momenten.
Klik op het kalendertje voor een overzicht van de leverdagen en kies een tijdstip.
Kan ik een ander adres ingeven?
Zeker. Wanneer je inlogt, tonen we de adresgegevens zoals we die in onze klantenlijst hebben genoteerd.
Wil je je levering op een ander adres, dan kan je dat makkelijk ingeven.
In deze regio leveren we nog niet
Krijg je de melding “ In deze regio leveren we nog niet. Neem contact op om de mogelijkheden te kennen.” Maar woon je wel binnen de straal rond jouw CRU-markt die wordt aangegeven?
Kijk dan zeker je gegevens na.
Zowel factuuradres al leveradres moet ingevuld zijn.
Het kan zijn dat je gegevens niet of onvolledig zijn ingevuld. (Vergeet zeker niet je huisnummer en postcode in te vullen)
Je kan dit makkelijk zelf aanpassen via “inloggen/aanmelden” --> Mijn gegevens.
Pas je gegevens aan en klik op “Je gegevens bijwerken”
Lukt het nog niet?
Neem dan contact op met ons via het formulier “contacteer ons”.
Wij helpen je dan zo snel mogelijk verder.
Elke zaterdag voorzien wij voor de 4 markten aanhuislevering.
Dit binnen een straal van ± 25 km rond de markt.
Voor CRU Gent en CRU Groenplaats kan er ook geleverd worden van maandag tot vrijdag in het centrum van de stad via fietskoeriers.
Contacteer je markt voor de mogelijkheden.
Op bepaalde momenten van het jaar voorzien wij ook op andere momenten aanhuislevering.
Om zeker te zijn dat wij in jouw regio leveren kan je jouw gegevens invullen en kiezen voor aanhuislevering.
Als je een datum kan kiezen betekent dit dat wij tot bij jou leveren.
Verschijnt de melding “wij leveren niet in deze regio” dan wil dit zeggen dat wij (nog) niet in jouw regio leveren of dat je adresgegevens (postcode) niet volledig zijn aangevuld.
Kijk zeker na of je gegevens correct zijn ingevuld.
Wanneer je de keuze maakt voor aanhuislevering, krijg je een overzicht van de beschikbare levervensters.
Kies het levervenster dat jou het beste uitkomt.
We doen al het mogelijke om jou binnen het voorziene levervenster te leveren.
Het precieze tijdstip kan verschillen op basis van aantal bestellingen, drukte in het verkeer, enz.
Voor CRU Gent en CRU Groenplaats kan er ook geleverd worden van maandag tot vrijdag in het centrum van de stad via fietskoeriers.
Contacteer je markt voor de mogelijkheden.
Op bepaalde momenten van het jaar voorzien wij ook op andere momenten aanhuislevering.
Stel je je boodschappenlijstje in meerdere keren samen, dan kan het zijn dat bij het doorsturen van je bestelling een aantal zaken gewijzigd zijn:
Op bepaalde momenten zorgen we voor aanhuislevering, in een straal rond onze markten.
Het kaartje hiernaast geeft je al een idee van het levergebied vanuit CRU Overijse en CRU Dilbeek.
Log in om te kijken of we al leveren in jouw postcode.
Op bepaalde momenten zorgen we voor aanhuislevering, in een straal rond onze markt.
Het kaartje hiernaast geeft je al een idee van het levergebied.
Log in om te kijken of we al leveren in jouw postcode.
Op bepaalde momenten zorgen we voor aanhuislevering, in een straal rond onze markt.
Het kaartje hiernaast geeft je al een idee van het levergebied.
Log in om te kijken of we al leveren in jouw postcode.
Wanneer je voor een bestelling met aanhuislevering kiest, dan kan je de levering niet weigeren.
Je kocht al je producten in dat geval op afstand aan.
Enkel welbepaalde artikelen kunnen worden herroepen.
Zie 'herroepingsrecht' in onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.
Wil je graag een bestelling of een cadeau laten leveren op een ander adres dan het jouwe?
Klik dan op "wijzig je leveradres" en noteer hier het voorlopige leveradres.
Valt je postcode binnen het levergebied, maar lukt het niet om aanhuislevering aan te vragen?
Kijk na of alle gegevens goed ingevuld zijn:
Goed om te weten:: ook als je wil laten leveren op een ander leveradres, is het nodig dat al je gegevens volledig zijn ingevuld.
Wil je langer dan een week op voorhand een bestelling of reservatie doorgeven?
Dan kan het zijn dat je in de kalender bij afhaling / levering nog geen mogelijkheid ziet.
Omdat we een versmarkt zijn, is ons assortiment continu in beweging.
In functie van het seizoen, het weer, enz. zijn producten wel of niet aanwezig.
Hoe langer op voorhand je bestelt, hoe minder zeker we je het assortiment kunnen tonen dat op dat moment beschikbaar is.
Omdat er wekelijks producten bij komen en andere weer verdwijnen, beperken we het aantal dagen dat je op voorhand automatisch een bestelling of reservatie kan doorgeven.
Wil je dat toch al doen, bv. omdat je een groot volume van een bepaald product nodig hebt?
Neem dan contact op met onze markt via het contactformulier of via telefoon.
We helpen je zo verder.
Afhaling op de markt
Doorheen het jaar kan je een reservatie voor afhaling plaatsen tot 23 u ’s avonds voor afhaling de dag erna. Voor eindejaar gelden andere bestel- en afhaalmomenten.
Aanhuislevering
Doorheen het jaar kan je een bestelling voor aanhuislevering ingeven tot donderdag 23u59 voor levering op zaterdag. Voor eindejaar gelden andere levermomenten.
Bij afhaling na reservatie betaal je gewoon aan de kassa van de markt of het afhaalpunt.
In het afhaalpunt kan je uitsluitend elektronisch betalen, om veiligheidsredenen.
Dat kan met Bancontact, Visa, Mastercard of elektronische maaltijdcheques.
Bij thuislevering krijg je een betaaluitnodiging via mail die je naar een beveiligde betaalomgeving leidt.
Klik op de link en volg de stappen om te betalen met Bancontact.
Kan ik een factuur krijgen?
Zeker. Als je ingelogd bent met je CRU-kaart en je btw-nummer is daaraan gekoppeld, krijg je automatisch een factuur.
Is je btw-nummer nog niet gekoppeld, of wil je een aparte kaart voor je btw-gegevens, dan kan je dat altijd vragen op onze markt.
Nee, dat is niet mogelijk voor ons type producten.
Omdat heel wat van onze producten verse gewichtsartikelen zijn, kunnen we het kasticket en totaalbedrag pas opmaken als alle producten gewogen en verpakt zijn, op de dag van afhaling of levering zelf.
Daarom is het niet mogelijk om op voorhand online te betalen.
Bij afhaling op de markt kan je op het moment zelf betalen, bij levering sturen we de dag van levering een email met betaaluitnodiging, die je dezelfde kan betalen.
De prijs op mijn kasticket verschilt met die van de bevestigingsmail?
Bij onze producten vermelden we de prijs van de dag op de markt.
Onze prijzen kunnen op elk moment wijzigen in functie van het aanbod.
Bij afhaling/levering betaal je de prijs van die dag: we verzamelen de producten op het allerlaatste moment op onze markt en maken dan het kasticket. Dat kan dus afwijken van de prijs die je eerder in onze webshop zag.
Bovendien kan het zijn dat je gewichtsartikelen aangekocht hebt.
Voor dit soort producten werken we in de webshop met een gewicht, en dus prijs, bij benadering.
Gewichtsartikelen
Heel wat producten zijn gewichtsartikelen: producten met een prijs per kg.
Omdat de producten pas op het laatste moment worden verzameld bij onze metiers en dan pas gewogen, kunnen we daarvan geen precieze prijs meegeven op het ogenblik van je reservatie/bestelling.
Daarom vermelden we een prijs bij benadering, op je kasticket komt het precieze bedrag.
Dagprijs
Bij sommige producten, zoals kreeft en verse vis, staat de expliciete vermelding ‘Dagprijs’: van deze producten kunnen de prijzen sterk van dag tot dag variëren, in functie van de markt.
Je betaalt de prijs op de dag van afhaling.
Wil je de dagprijs graag te weten komen voor de afhaling of levering gebeurt, dan kan je contact opnemen met je CRU-markt.
Zijn er extra kosten voor afhaling of aanhuislevering?
Als je de producten afhaalt bij CRU, rekenen we daarvoor geen extra kosten aan.
Wil je de producten geleverd krijgen, dan rekenen we €15 servicekost aan, ongeacht de afstand van onze markt en de omvang van je bestelling.
Bij afhaling betaal je gewoon aan de kassa van de markt of het afhaalpunt. In het afhaalpunt kan je uitsluitend elektronisch betalen.
Bij thuislevering krijg je een betaaluitnodiging via mail die je naar een beveiligde betaalomgeving leidt. Klik op de link en volg de stappen om te betalen met bancontact.
Klik onderaan de webshop in de grijze kader op “koop je cadeaubon online aan”, zoek via de zoekbalk op “cadeaubon” of ga naar het metier “Bloemen en geschenken” en klik op “meer info” in het kader van de cadeaubon.
Zo kom je op de pagina om een cadeaubon online te bestellen.
Je kan de cadeaubon aankopen, naar je eigen e-mailadres laten sturen, afprinten en afgeven aan de betreffende persoon.
Hiervoor vul je jouw gegevens in en klik je op “ga door naar aankopen”.
Klik op de betaalwijze naar keuze en volg de stapjes.
Van zodra jouw betaling is goedgekeurd ontvang je de cadeaubon in je mailbox.
Je kan de cadeaubon ook rechtstreeks via mail sturen naar de betreffende persoon.
Hiervoor vul je jouw gegevens in.
Vervolgens vink je het vakje “ik wil de cadeaubon direct naar de ontvanger sturen” aan.
Vul de gegevens van de ontvanger in en noteer een persoonlijk bericht. Controleer het e-mailadres nogmaals om er zeker van te zijn dat de cadeaubon goed terechtkomt.
Hierna klik je op “ga door naar aankopen”.
Klik op de betaalwijze naar keuze en volg de stapjes.
Van zodra jouw betaling is goedgekeurd ontvang je de cadeaubon in je mailbox.
Als je hebt gekozen om de cadeaubon rechtstreeks naar de betreffende persoon de sturen ontvang je zelf ook een e-mail met een kopie van de cadeaubon.
Deze kan maar 1 keer worden gescand, van zodra deze is gebruikt is de kopie niet meer geldig.
Alle verpakte producten hebben een QR-code, aan onze bedieningstogen krijg je één overkoepelende QR-code voor het volledige pakket.
Voor niet-verpakte producten (groenten en fruit / bakkerij): neem je sticker op onze weegschaal
Zodra je aan de kassa komt, begin gewoon met inscannen. Wanneer je klaar bent, druk je op betalen.
CRU-kaart/code scannen kan op elk moment. Kaart vergeten? Je kan nu ook gewoon je e-mailadres ingeven om je aankoopgegevens
Print je kasticket! Het is ook je sleutel om het poortje te openen
Voor groenten, fruit en bakkerijproducten staat er bij de producten altijd een weegschaal waarop je de producten kan aanduiden welke producten je genomen hebt.
Ben je een sticker vergeten?
In de kassazone staat ook een weegschaal waar je de sticker kan krijgen
Vanuit veiligheid voor jou en de medewerkers: betaal bij voorkeur elektronisch betalen
Verschillende mogelijkheden:
Als je je aankopen registreert, krijg je regelmatig cadeautjes
Om te registreren:
Scan je persoonlijke CRU-kaart in, dat kan op elk moment: voor de start van het inscannen van de producten, tussen de andere producten door of wanneer je alle aankopen ingescand hebt.
OF
Geef je e-mailadres in: wanneer je op het einde van het inscannen op ‘betalen’ gedrukt hebt, krijg je een scherm waarop je je e-mailadres kan inscannen.
Je aankopen worden goed geregistreerd
Nog geen e-mailadres gekend?
Om je cadeautjes te verzilveren: Heb je een mail gekregen met een code om je cadeautje af te halen?
Geen probleem: je kan ook verder gaan zonder voordelen.
Druk op de knop ‘doorgaan zonder voordelen’.
Dat kan. Zodra je op betalen drukt, krijg je de mogelijkheden om te betalen.
Wanneer je een cadeaucheque of maaltijdcheque kaart gebruikt, en er is nog een saldo, dan kan je nadien dat saldo betalen met een elektronische bankkaart of bankapp.
Wil je afsluiten met cash, kies dan eerst voor de kassa met ‘Cash’.
Registreer je eenmalig door de gegevens van je zaak door te geven + BTW-nummer + e-mailadres van je zaak.
Bij je volgende aankopen kan je gewoon registreren met je CRU-kaart of aan de hand van je e-mailadres.
Je krijgt dan automatisch een factuur
Regelmatig worden er random controles uitgevoerd.
Je krijgt dan een melding op het scherm om een medewerker te vragen om hulp.
Hij of zij drukt een overzicht van je ingescande producten en overloopt je aankopen met jou.
Daarna kan je gewoon verder betalen.
De controles worden random bepaald door de computer.
Een medewerker helpt je.
Vraag of probleem niet gevonden?
Vind je niet terug wat je zocht? Stuur een mail met je vraag of probleem: we antwoorden je zo snel mogelijk.
Naar 'Contacteer ons'